Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 12:50:56 +0200

Tere!

Kanepi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15041 
aadressile Põlva maakond, Kanepi vald, Kanepi alevik, Kooli tn 23, Põlva 
maakond, Kanepi vald, Kanepi alevik, Kooli tn 23 (Reoveepuhasti hoone, 
biopuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27212617>  (menetlus nr: 
466441), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kanepi Vallavalitsus) või menetleja (PEEP POTTER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister